Bokstavskombon

Ett nytt försök att skriva blogg.. om livet, om sjukdomarna, föreningarna, myndigheter, bilar mm allt som förekommer i ett liv som sjuk, när man har flera diagnoser som beträder våran familj. Bokstäverna berör vår familj på olika sätt i olika tid. Våra anpassningar för att få vårat familjeliv att fungera men också kampen man ständigt har med alla myndigheter och bland människor som saknar kunskap om olika kombinationer av bokstäver.. Mina huvuddiagnoser är EDS Ehler-Danlos Syndrom en bindvävsdefekt som gör att ledarna glider/hoppar ur led och musklerna jobbar i överflöd ständigt. Vilket i sin tur skapar trötthet och som senare även kan slå över i former där man blir orkeslös. Jag har diagnosen fibromyalgi, adhd, psoriasis, utmattningssyndrom, utbränd, dyxelesi men störst av allt så lider jag av envishet!.

varför vet jag inte men

Jag kan börja skriva långa inlägg till bloggens men så antingen stannar och laggar själva appen ellrr så måste jag pga annat avbryta ett tag för att hjälpa barnen ellrr något annat. Å så försvinner allt....  blir så ledsen då har jag skrivit långa långa inlägg med en massa tankar. Iofs blir jag ju av med dem oavsett om de är ner prentade och publicerade eller om de försvinner så på Det sättet kvittar det.  Men ibland vill jag kunna gå tillbaka och läsa vad jag egentligen kände.. 

Får nog bli bättre på att spara på utkast när jag gör nått emellan så de j jag skrivit finns kvar.. 

Idag ligger jag i med migrän och huvudet bråkar totalt med mig... 

I morgon är det dags att träffa psykologen igen kan nog vara behövligt efter denna jul och nyår... fy dvale va jag mått och som jag funderat på mitt liv rent generellt... mycket upp och ner och mycket frågor kring min existens i huvudtaget... 

Idag skulle vi haft mor och dotter dag jag och p hela Dan men istället hamna jag med migrän men vi försöker ändå kollar på en film i sovrummet magiska vidunder en film jag länge velat se..  

Liten sover och w är ute på baksidan hör honom leka och skratta. Arma pojk som har sån kamp med sig själv...  ♡♡♡  önskar jag kunde ta din kamp också.   

Kaffe lite mat igen och vila så kanske migränen kan motas bort med... 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: