Bokstavskombon

Ett nytt försök att skriva blogg.. om livet, om sjukdomarna, föreningarna, myndigheter, bilar mm allt som förekommer i ett liv som sjuk, när man har flera diagnoser som beträder våran familj. Bokstäverna berör vår familj på olika sätt i olika tid. Våra anpassningar för att få vårat familjeliv att fungera men också kampen man ständigt har med alla myndigheter och bland människor som saknar kunskap om olika kombinationer av bokstäver.. Mina huvuddiagnoser är EDS Ehler-Danlos Syndrom en bindvävsdefekt som gör att ledarna glider/hoppar ur led och musklerna jobbar i överflöd ständigt. Vilket i sin tur skapar trötthet och som senare även kan slå över i former där man blir orkeslös. Jag har diagnosen fibromyalgi, adhd, psoriasis, utmattningssyndrom, utbränd, dyxelesi men störst av allt så lider jag av envishet!.

Forever

Jag vet att jag sällan länkar till andra sidor och att jag ännu mer sällan pratar om produkter jag gillar. Jag är allergisk mot en massa saker här i livet, en av de saker som är jobbigast är dofter det innebär att många produkter som är parfymerade får jag avstå pga dofter. Det kan i visa lägen vara både enerverande och jobbigt då jag ibland kanske behöver en produkt för att t.ex. smörja in min onda kropp utan att behöva lida av svårigheter att andas och en rejäl huvudvärk pga min doftöverkänslighet... därför är jag glad att forever finns! 

Deras produkter är för det mesta inte starkt doftande på det sättet som många andra. De ämnen som är i produkterna är vårdande och snälla mot kroppen. Deras heatlotion är min favorit och något jag verkligen inte klarar mig utan. De gånger jag gör illa mig extra mycket och får en extra värk på specifikt ställe så är det min räddare i nöden! 

Forever har många fantastiska produkter både skrubs som får kroppen att verkligen bli ren, känslan går inte att jämföra med hur de känns att använda denna skrubb istället för vanlig tvål. Känslan man får är otrolig det känns nästan som att man ömsat det översta lagret av hud det är så ren man känner sig med forevers skrubb. 

Det finns så många olika produkter att jag skulle kunna fortsätta i evigheter men väljer att sluta nu och lämnar istället en länk till en av de oberoende återförsäljare av dessa fantastiska produkter  så ni också kan upptäcka dessa fantastiska produkter. 
Sofias forever webshop

Är det så att ni letar ett jobb och/eller skulle vilja testa forevers produkter tveka inte hör av er till Sofia  så får ni veta mer.  Ni kommer inte ångra er! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: