Bokstavskombon

Ett nytt försök att skriva blogg.. om livet, om sjukdomarna, föreningarna, myndigheter, bilar mm allt som förekommer i ett liv som sjuk, när man har flera diagnoser som beträder våran familj. Bokstäverna berör vår familj på olika sätt i olika tid. Våra anpassningar för att få vårat familjeliv att fungera men också kampen man ständigt har med alla myndigheter och bland människor som saknar kunskap om olika kombinationer av bokstäver.. Mina huvuddiagnoser är EDS Ehler-Danlos Syndrom en bindvävsdefekt som gör att ledarna glider/hoppar ur led och musklerna jobbar i överflöd ständigt. Vilket i sin tur skapar trötthet och som senare även kan slå över i former där man blir orkeslös. Jag har diagnosen fibromyalgi, adhd, psoriasis, utmattningssyndrom, utbränd, dyxelesi men störst av allt så lider jag av envishet!.

Ibland kan små saker göra en lite gladare i kaoset

Läste mailen idag och insåg att Buzzador,som är ett företag som låter sina medlemmar anmäla sig och delta i olika kampanjer allt ifrån smakprovning av mat till olika abonnemangs lösningar mm som de senare får lämna sin resenssion om och tala om vad de tyckte, hade skickat inte bara ett mail utan två stycken där det stod Grattis du kom med i kampanjen! 

Jag får alltså äran att Buzza både en havrebaserad smoothie och en Castello ost fick jag veta idag! är så glad och ser verkligen fram emot dels att kunna erbjuda tjejerna som är mjölkprotein allergiska att kunna köpa en smotie om vi ska i väg och de vill ha något som är läskande samtidigt som den är uppfriskande.  och så ser jag fram emot lite egentid på balkongen med lite efterrätt i form av salta kex och Castello ost. Jag känner redan hur sugen jag är på att smaka bara av att fått mailet. så detta kommer bli både spännande och gott tror jag att få Buzza dessa två produkter från   dessa två  kampanjerna jag kom med i och får delta i från Buzzador. 

min dag blev plötsligt lite extra kul. trots ett huvud som exploderar snart efter att ha varit ute i blåsten ca 1 timme när jag hämtade barnen.. känns lagom kul att känna att man är så känslig för vädrets påfund.. men men man biter ihop och för de än ska ändå. 

nu ska jag laga lite mat till middagen och samla ihop min lilla skara till familj. sen blir det nog vika tvätta och lyssna podden självklart med Mia Törnblom och Christina Stielle innan det blir nattning av barn och nattning av mammans huvud med.. 

avslutar dagens inlägg med bild på produkterna från Buzzador håll utskik i affärerna ni med! 


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: