Bokstavskombon

Ett nytt försök att skriva blogg.. om livet, om sjukdomarna, föreningarna, myndigheter, bilar mm allt som förekommer i ett liv som sjuk, när man har flera diagnoser som beträder våran familj. Bokstäverna berör vår familj på olika sätt i olika tid. Våra anpassningar för att få vårat familjeliv att fungera men också kampen man ständigt har med alla myndigheter och bland människor som saknar kunskap om olika kombinationer av bokstäver.. Mina huvuddiagnoser är EDS Ehler-Danlos Syndrom en bindvävsdefekt som gör att ledarna glider/hoppar ur led och musklerna jobbar i överflöd ständigt. Vilket i sin tur skapar trötthet och som senare även kan slå över i former där man blir orkeslös. Jag har diagnosen fibromyalgi, adhd, psoriasis, utmattningssyndrom, utbränd, dyxelesi men störst av allt så lider jag av envishet!.

Våran Pokemonjakt blev väldigt kort..

Ja som sagt jakten blev väldigt kort och väldigt blöööööt.. men jag fick faktiskt en pichauu med ash mössa 😀😀😀

Så är nöjd ändå.. väl hemma efter den blöta kalla turen så tog jag mig en dusch då de var så kallt... efter ett tag var barnen uttråkade så jag plockade fram gipset vi fått sen jag var liten.. och formarna så idag har här gjutits och gipsat och donat.. barnen var helt i extas.. Haha..  



Så i morgon blir det målning och fixande...  så på det sättet så är det ju bra för morgondagen är räddad med... 


Men inte kom jag i väg idag inte då jag frös så efter våran lilla tur.. aja kommer ju fler där.. . 

Nu blir de nog kaffe och en glassbåt innan sängen... 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: